روزنامه فرهنگی،اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و ورزشی

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ July 09 , 2020
ZAYANDEROUD ONLINE
بستن

به منظور جلوگیری از تردد بی مورد شهروندان به مراکز درمانی

فعالیت شبانه روزی سامانه تلفنی 3113

  • کد خبر 12984
  • تاریخ خبر ۱۳۹۸/۱۲/۲۶

سامانه تلفنی 3113 دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در سه نوبت کاری پاسخگوی تماسهای مردمی در ارتباط با بیماری کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: سامانه تلفنی ۳۱۱۳ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور کارشناسان پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، روانشناس و دانشجوی پرستاری هر روز در قالب سه نوبت کاری پاسخگوی تماس‌های مردم در ارتباط با بیماری کرونا است.

طاهره چنگیز با اشاره به کاهش تماس‌های مردمی نسبت به روزهای ابتدایی ، با افزایش آگاهی آنان در زمینه کرونا افزود: در روزهای نخست نگرانی مردم در خصوص علائم کرونا، طریقه استفاده از مواد ضدعفونی کننده و لزوم استفاده از ماسک بود که اکنون پرسشها تخصصی‌تر شده و شیوه‌های درمان و قرنطینه و تشخیص الکل طبی از نوع صنعتی آن را شامل می شود.
وی اضطراب و استرس را یکی از مشکلات مردم در مواجهه با بیماری کرونا بیان کردو گفت: افرادی که استرس فراوان دارند اگر اضطراب آنها با مشاوره پزشکی برطرف نشد به رواشناس ارجاع داده شده و به صورت تلفنی مورد مشاوره روانشناسی قرار می‌گیرند.
چنگیز از شهروندان خواست برای پاسخگویی به پرسش‌های خود تلفن اورژانس۱۱۵ ویژه امدادرسانی به سوانح و فوریت‌های پزشکی را اشغال نکنند.
کارشناسان و متخصصان از ۸ اسفند که با تب کرونا این مرکز راه اندازی شده در شبانه روز سه هزار تلفن را پاسخگو هستند .
فعالیت این مرکز از تردد بی مورد شهروندان به مراکز درمانی و بیمارستانی جلوگیری کرده است.


ارسال دیدگاه

نظر شما در مورد این خبر چیست

چند رسانه ای

اخبار از نگاه دوربین
بدرقه یاران خرازی

چشممان به جمالت روشن شد

نمايشگاه نقاشي معلولين

 رونمايي ازكشفيات مرصاد26

فوران های آتشفشانی  ۲۰۱۸

رژه ناوگان آتش نشانی

سردیس شهیدان خرازی وغازی

آیین باز گشایی مدارس