روزنامه فرهنگی،اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و ورزشی

شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ August 24 , 2019
ZAYANDEROUD ONLINE
بستن

به بهانه برگزاری نخستین نمایشگاه بازاریابی تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان؛

محلی برای ارتباط و اطلاع و انتقال

  • کد خبر 11401
  • تاریخ خبر ۱۳۹۸/۰۵/۲۲

همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، فعالان این عرصه و مدیران ارشد شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی، میهمان اصفهان شدند.

این نمایشگاه که از شانزدهم تا نوزدهم مردادماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار شد، زمینه‌ای را فراهم آورد تا شرکت‌های مشاوره کاریابی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، شرکت‌های کانون آگهی و تبلیغات، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال و شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت برند و رسانه‌ها، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.
در همین راستا علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، موجب انتقال دانش فنی نوین و موثر می‌شود، افزود: امروزه فقدان فعالیت‌های رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارت‌های بازاریابی در سازمان‌های کشور شده و مدیران بخش‌های مختلف شاهد اتفاقاتی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار هدف را تغییر داده و دگرگون می‌کند.
وی تاکید کرد: بدون‌شک راه موفقیت و ورود به عرصه‌های جهانی وابسته به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است؛ تعامل در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه‌ای و تخصصی می‌خواهد و نیاز به وجود شرکت‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین‌الملل و شرایط رقبا و انتقال دانش فنی نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در ادامه این نشست، منوچهر نیک فر در مورد نقش رسانه‌ها در حمایت از رونق تولید گفت: عملی کردن این نقش نیازمند برقراری ارتباط با رسانه‌ها و شبکه‌های رسانه‌ای داخلی و خارجی و بین المللی است. وی افزود: در فولاد مبارکه اصفهان ۲۰ هزار نفر در سه شیفت بیست و چهار ساعته در حال فعالیت هستند و همواره این شرکت در زمینه مکانیزم های رسانه‌ای از جمله خبرنامه، انتشار کتاب‌های صنعتی و اشاعه فرهنگ صنعتی پیشرو بوده است.
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با اعلام اینکه در شرایط کنونی کشور و تحریم‌های تحمیل شده اهمیت صنایع فولاد به عنوان صنعت پایه ایجاب می‌کند که شرکت فولاد بتواند نیازهای داخلی کشور را تامین کند گفت: ۹۰۰ شرکت صنعتی به طور مستقیم و سه هزار شرکت به صورت غیر مستقیم با فولاد همکاری می‌کند.
نیک فر ادامه داد: ما اکنون داخل زنجیره‌ای هستیم که برای پایداری آن باید سبک ارتباطی درستی ایجاد کنیم که شامل اطلاع رسانی صحیح باشد.
وی با تاکید بر اینکه با وجود اینکه ما در عصر دیجیتال و تسهیل مکانیزم های ارتباطی به سر می‌بریم، اما هنوز خبرنگاری صنعتی ما به بلوغ نرسیده و نسبت به کشورهای خارجی از لحاظ تحلیل‌های صنعتی و خبرنگاری تخصصی در فقر به سر می‌بریم و انتظار داریم که موفق‌تر عمل کنیم.
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: فولاد مبارکه در سال گذشته مورد ارزیابی اروپا قرار گرفت و موفق به کسب تندیس طلایی شد و میان هزار و ۴۰۰ شرکت جزو پنج شرکت برتری که امتیاز بالای ششصد را دریافت کردند، قرار گرفت. نیک فر گفت: ظرفیت کنونی تولید فولاد سی و پنج میلیون تن است که پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ ظرفیت این شرکت به پنجاه و پنج میلیون تن برسد و در ردیف کشورهای بزرگ تولید کننده فولاد برسیم و توانمندی‌های ما معرفی شود.
وی در پایان گفت: فولاد مبارکه آمادگی این را دارد که هر گونه حمایتی را در زمینه تسهیلات برای توسعه ارتباطات انجام دهد تا این تعاملات بیشتر شده و اطلاع رسانی‌ها دقیق‌تر شود.
این نمایشگاه در حدود هفت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۹۲ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران و قزوین برگزار و در کنار آن، برگزاری ۹ سمینار آموزشی، ۲۵ کارگاه آموزشی و ۲۵ جلسه مشاوره و انتقال تجربه، شرایطی را فراهم می‌آورد تا مدیران ارشد شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در کسب و کارهای مختلف، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را برای ثروت‌آفرینی بیشتر ارتقا دهند.
 

ارسال دیدگاه

نظر شما در مورد این خبر چیست

چند رسانه ای

اخبار از نگاه دوربین
بدرقه یاران خرازی

چشممان به جمالت روشن شد

نمايشگاه نقاشي معلولين

 رونمايي ازكشفيات مرصاد26

فوران های آتشفشانی  ۲۰۱۸

رژه ناوگان آتش نشانی

سردیس شهیدان خرازی وغازی

آیین باز گشایی مدارس